آ
-
آموزش عالی
کارکردها و موانع استفاده از شبکههای اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]
ا
-
ایالات متحده امریکا
دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
اخبار
تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
ایدئولوژی
رسانههای خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
ارتباط اجتماعی
تاثیر رسانههای نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ) [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
ارزشآفرینی
شناسایی مولفههای تعیینکننده ارزشآفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 390-363]
-
استارتاپ
ارائه الگوی تأمین مالی شرکتهای نوپای حوزه تماشای آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 424-391]
-
استدلال
مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]
-
استفاده آسیبزا از اینترنت
مدل علّی استفاده آسیبزا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با واسطهگری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]
-
اصفهان
نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]
-
الگو
پنداشت مردم تهران از سلبریتیها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
انتخابات
تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوههای اقناعی متداولِ اشتراکگذاری پیام در شبکههای اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]
-
اینترنت
قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
اینستاگرام
نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]
-
اینستاگرام
از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]
-
اینستاگرام
واکاوی تأثیر اینستاگرام بر قصد کارآفرینی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 398-365]
-
اینستاگرام
کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالبهای گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]
-
انسجام اجتماعی
تاثیر رسانههای نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ) [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
انگیزه مشارکت
نقش جنسیت در محدودیتهای ادراکشده و انگیزههای مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روانشناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]
-
اوراق منفعت
ارائه الگوی تأمین مالی شرکتهای نوپای حوزه تماشای آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 424-391]
ب
-
بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار
شناسایی مولفههای تعیینکننده ارزشآفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 390-363]
-
بازی زبانی
مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]
-
بازیکن
نقش واسطههای کنترلی در نگاشت طرحوارۀ بدن بازیکن در بازیهای ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]
-
بازیهای دیجیتال
بررسی و تحلیل بازیهای دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایدهپردازی جهت طراحی، بومیسازی و ارتقای کیفیت بازیهای ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]
-
بازیهای مبتنی بر رایانه
بررسی و تحلیل بازیهای دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایدهپردازی جهت طراحی، بومیسازی و ارتقای کیفیت بازیهای ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]
-
بیماری کرونا
رسانههای خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
بومیسازی
بررسی و تحلیل بازیهای دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایدهپردازی جهت طراحی، بومیسازی و ارتقای کیفیت بازیهای ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]
پ
-
پیامرسان اجتماعی
عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتسآپ به جای مهاجرت به پیامرسانهای داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]
-
پیامرسان داخلی
عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتسآپ به جای مهاجرت به پیامرسانهای داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]
-
پذیرش شبکههای اجتماعی
تحلیل تأثیر جهتگیری بازار بر عملکرد کسبوکار: نقش میانجی پذیرش شبکههای اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 127-105]
-
پیکرهبنیاد
تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]
ت
-
تاکسی اینترنتی
تحلیل احساسات مبتنی بر متن کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]
-
تأمین مالی
ارائه الگوی تأمین مالی شرکتهای نوپای حوزه تماشای آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 424-391]
-
تحلیل احساسات
تحلیل احساسات مبتنی بر متن کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]
-
تحلیلپوششیدادههای ناهموار
طراحی مدل تحلیلپوششیدادههای ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]
-
تحلیل ساختاری-تفسیری
تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوههای اقناعی متداولِ اشتراکگذاری پیام در شبکههای اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]
-
تحلیل گفتمان
کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالبهای گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]
-
تحلیل مضمون
شناسایی مولفههای تعیینکننده ارزشآفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 390-363]
-
تحول
طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
تخطی از قاعده
مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]
-
ترجمه خبر
رسانههای خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
تعدی جنسی
واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]
-
تلگرام
عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتسآپ به جای مهاجرت به پیامرسانهای داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]
-
تن یافتگی
نقش واسطههای کنترلی در نگاشت طرحوارۀ بدن بازیکن در بازیهای ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]
-
تنظیم هیجان
مدل علّی استفاده آسیبزا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با واسطهگری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]
-
توییتر
تحلیل احساسات مبتنی بر متن کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]
-
توییتر فارسی
واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]
-
توئیتر
کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالبهای گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]
ج
-
جابجایی قدرت
نقش رسانههای نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردمسالاری [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 277-237]
-
جامعه سیاسی
نقش رسانههای نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردمسالاری [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 277-237]
-
جامعه شبکه ای
ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]
-
جمهوری خلق چین
دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
جنسیت
نقش جنسیت در محدودیتهای ادراکشده و انگیزههای مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روانشناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]
-
جهتگیری بازار
تحلیل تأثیر جهتگیری بازار بر عملکرد کسبوکار: نقش میانجی پذیرش شبکههای اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 127-105]
ح
-
حکمرانی باز
ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]
-
حکمرانی دیجیتال
ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]
-
حکمرانی کنترلی
ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]
-
حکمرانی هوشمند
ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]
خ
-
خانواده
مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
خبر
طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]
-
خدمات اجتماعی
شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]
د
-
دادگاه خانواده
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوجهای مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]
-
دانشگاه آکسفورد
مطالعات رسانههای نوین در دانشگاههای هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]
-
دانشگاه علامه طباطبائی
مطالعات رسانههای نوین در دانشگاههای هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]
-
دانشگاه کمبریج
مطالعات رسانههای نوین در دانشگاههای هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]
-
دانشگاه هاروارد
مطالعات رسانههای نوین در دانشگاههای هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]
-
دیپلماسی توئیتری
دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
دیپلماسی عمومی
دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
دمکراسی
نقش رسانههای نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردمسالاری [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 277-237]
-
دولت
شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]
ر
-
رتوریک
واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]
-
رسانه
طراحی مدل تحلیلپوششیدادههای ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]
-
رسانه
کارکردها و موانع استفاده از شبکههای اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]
-
رسانه
مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
رسانه اجتماعی
تاثیر رسانههای نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ) [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
رسانه اجتماعی
طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
رسانه های اجتماعی
دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
رسانههای اجتماعی
شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]
-
رسانههای خبری
رسانههای خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
رسانههای نوین
نقش رسانههای نوین در سبک زندگی سلامتمحور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]
-
رسانههای نوین
نقش رسانههای نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردمسالاری [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 277-237]
-
روابط
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوجهای مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]
-
رویکرد باهم نگری
تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوههای اقناعی متداولِ اشتراکگذاری پیام در شبکههای اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]
ز
-
زوجها
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوجهای مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]
س
-
سایت خبری
طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]
-
سبک زندگی
طراحی مدل تحلیلپوششیدادههای ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]
-
سبک زندگی
نقش رسانههای نوین در سبک زندگی سلامتمحور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]
-
سلامت
نقش رسانههای نوین در سبک زندگی سلامتمحور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]
-
سلبریتی
پنداشت مردم تهران از سلبریتیها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
سنخ شناسی
از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]
ش
-
شایعه
قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
شایعه سازی
قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
شاکله بدن
نقش واسطههای کنترلی در نگاشت طرحوارۀ بدن بازیکن در بازیهای ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]
-
شبکه اجتماعی
نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]
-
شبکهی اجتماعی
کارکردها و موانع استفاده از شبکههای اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]
-
شبکه اجتماعی مجازی
عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتسآپ به جای مهاجرت به پیامرسانهای داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]
-
شبکه سازی
دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
شبکه های اجتماعی
مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
شبکه های اجتماعی
ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]
-
شبکههای اجتماعی
تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوههای اقناعی متداولِ اشتراکگذاری پیام در شبکههای اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]
-
شبکههای اجتماعی
واکاوی تأثیر اینستاگرام بر قصد کارآفرینی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 398-365]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوجهای مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]
-
شبکههای ماهوارهای فارسیزبان
طراحی مدل تحلیلپوششیدادههای ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]
-
شهرت
از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]
-
شهروندان
نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]
-
شورای شهر
تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوههای اقناعی متداولِ اشتراکگذاری پیام در شبکههای اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]
-
شیوههای اقناعی
تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوههای اقناعی متداولِ اشتراکگذاری پیام در شبکههای اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]
ص
-
صنعت سرگرمی
بررسی و تحلیل بازیهای دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایدهپردازی جهت طراحی، بومیسازی و ارتقای کیفیت بازیهای ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]
ط
-
طراحی
بررسی و تحلیل بازیهای دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایدهپردازی جهت طراحی، بومیسازی و ارتقای کیفیت بازیهای ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]
ع
-
علوماجتماعیمحاسباتی
واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]
-
علوم و حقوق ارتباطات
مطالعات رسانههای نوین در دانشگاههای هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]
-
عملکرد کسبوکار
تحلیل تأثیر جهتگیری بازار بر عملکرد کسبوکار: نقش میانجی پذیرش شبکههای اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 127-105]
ف
-
فراترکیب
طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
فرزندپروری
مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
فرهنگ سلبریتی
پنداشت مردم تهران از سلبریتیها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
فضای مجازی
قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
فوکو
کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالبهای گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]
ق
-
قصدکارآفرینی
واکاوی تأثیر اینستاگرام بر قصد کارآفرینی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 398-365]
ک
-
کارایی
طراحی مدل تحلیلپوششیدادههای ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]
-
کاربرد واقعی فناوری
تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازههای مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
کارزار
واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]
-
کرونا
کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالبهای گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]
-
کرونا
تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
کسب و کارها
شناسایی مولفههای تعیینکننده ارزشآفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 390-363]
-
کلیدواژهها: تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
کودکان
مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402]
گ
-
گرایش به سلبریتیها
پنداشت مردم تهران از سلبریتیها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
گروه آموزشی
کارکردها و موانع استفاده از شبکههای اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]
-
گفتمان
قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
گیمر
نقش جنسیت در محدودیتهای ادراکشده و انگیزههای مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روانشناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]
م
-
میانجیگری
مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
مباحثه
مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]
-
متنکاوی
تحلیل احساسات مبتنی بر متن کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]
-
محدودیتهای فراغت
نقش جنسیت در محدودیتهای ادراکشده و انگیزههای مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روانشناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]
-
مدیریت آموزشی
کارکردها و موانع استفاده از شبکههای اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]
-
مدل پذیرش فناوری
تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازههای مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتسآپ به جای مهاجرت به پیامرسانهای داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]
-
مدلسازی ساختاری-تفسیری
طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
مرجعیت خبری
طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]
-
مرور سیستماتیک
بررسی و تحلیل بازیهای دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایدهپردازی جهت طراحی، بومیسازی و ارتقای کیفیت بازیهای ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]
-
مطالعات میان رشته ای
مطالعات رسانههای نوین در دانشگاههای هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]
-
مطبوعات ایران
تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
مغالطه
مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]
-
مقابله اجتنابی
مدل علّی استفاده آسیبزا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با واسطهگری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]
-
مکدونالیزه شدن
از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]
-
میکروسلبریتی
از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]
ن
-
نیازهای بنیادی روانشناختی
مدل علّی استفاده آسیبزا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با واسطهگری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]
-
نیت رفتاری کاربرد فناوری
تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازههای مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
نحوه تفکر افراد
تحلیل احساسات مبتنی بر متن کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]
-
نظریه روایت
رسانههای خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
نظریه کاشت
نقش رسانههای نوین در سبک زندگی سلامتمحور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]
-
نقض قاعده
مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]
-
نگاشت
نقش واسطههای کنترلی در نگاشت طرحوارۀ بدن بازیکن در بازیهای ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]
و
-
واتسآپ
عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتسآپ به جای مهاجرت به پیامرسانهای داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]
-
واتساپ
تاثیر رسانههای نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ) [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
واسطه کنترلی
نقش واسطههای کنترلی در نگاشت طرحوارۀ بدن بازیکن در بازیهای ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]
-
وب 2.0
شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]
-
ویدئو به هنگام درخواست
ارائه الگوی تأمین مالی شرکتهای نوپای حوزه تماشای آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 424-391]
-
ویژگی های فناوری های یادگیری مبتنی بر وب
تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازههای مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402]
ه
-
همبستگی
تاثیر رسانههای نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ) [دوره 9، شماره 35، 1402]
-
هویت
نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]
-
هویت شهروندی
نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]